Registruojami visi naudotojų kreipiniai [2015-11-12]

Informacinių technologijų taikymo centras (toliau ITTC) įdiegė naudotojų užklausų apdorojimo ir užduočių valdymo sistemą JIRA.

Ji leidžia centralizuotai gauti, spręsti ir sisteminti elektroninio  pašto adresu ar per savitarnos portalą  https://pagalba.ittc.vu.lt gaunamas informacinių technologijų paslaugų naudotojų užklausas bei moderniomis priemonėmis organizuoti komandinį ITTC specialistų darbą.  

Surinkus pakankamai statistikos (problemos sprendimo trukmė, dažnai pasikartojantys paklausimai ir  pan.) bus daromos išvados apie tobulintinus veiklos procesus. Minėtos priemonės leidžia gerinti universiteto bendruomenei teikiamų paslaugų kokybę bei didinti centro veiklos efektyvumą, kas yra numatyta kaip svarbus punktas universiteto veiklos strategijoje.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos