Kaip persiųsti el. pašto administratoriams el. laiško antraštes?

Instrukcija naudojantiems pašto programą Outlook 2010, 2013, 2016. 

1. Atsidarykite reikiamą laišką.

el pastas

 2.  Pasirenkite "Failas" > apačios dešinėje  "Ypatybės" > apačioje pilkame fone "Internetinės antraštės".

el pastas 2

 3. Pažymėkite tekstą prie skilties "Internetinės antraštės" ir nukopijuokite spauskite klaviatūroje CTRL+C ir naujame laiško tekste CTRL+V .

el pastas 3

Kaip siųsti laiškus iš tinklinių multifunkcinių įrenginių?

Jei padalinyje turite tinklinį multifunkcinį įrenginį (spausdintuvas/skeneris/kopijuoklis), kuris gali siųsti skenuotus dokumentus el. paštu, jį reikėtų sukonfigūruoti laikantis tam tikrų taisyklių.

Laiškų siuntimo tvarka ir nustatymai:

  • Įrenginyje naudojamas siuntėjo (From) adresas turi būti egzistuojantis VU el. pašto adresas, kad būtų kur pristatyti laiškus su klaidų pranešimais (pvz. neteisingas gavėjo adresas, per didelis laiškas ir pan.). Tam reikalui rekomenduojame užsakyti tarnybinį el. pašto adresą (el. pašto konferenciją), pvz. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir pan.;
  • El. laiškų siuntimui naudokite serverį mailrelay.vu.lt;
  • El.pašto adresuŠis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. atsiųskite užsakymo laišką, kuriame būtų nurodytas įrenginio IP adresas (vidinis 172.16.x.x  arba išorinis, jeigu jis potinklyje už maršrutizatoriaus) ir išsiuntimo (From) el. pašto adresas. Patikrinti duomenys bus įtraukti į serverio konfigūraciją;
  • El. laiškų iš įrenginių siuntimas per kitus (pvz. mail.vu.lt/smtp.vu.lt, smtps.vu.lt ar post.vu.lt ar kt.) VU el. pašto serverius yra draudžiamas.

Pastaba

Jei norite el. laiškus siųsti iš virtualaus serverio, prašome kreiptis adresu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Kaip webmail.vu.lt blokuoti nepageidaujamus laiškus?

Norint blokuoti nepageidaujamus laiškus webmail.vu.lt reikia siuntėjo kontaktą (el.pašto adresą) įtraukti į „juodajį sąrašą“.

Tam reikia atlikti šiuo veiksmus:

1.  Prisijungus prie webmail.vu.lt ir viršutiniame meniu juostoje paspausti „Nustatymai“

m js 1

 

2. Paspausti „Filtrai“

m js 2

3.Atsidariusiame lange patikrinti ar yra pažymėtos nurodytos opcijos ir jeigu ne, pažymėti ir paspausti „Išsaugoti“

m js 3

4. Spauspausti „Redaguoti juodajį sąrašą“

m js 4

 

5. Juodajame sąraše pažymine ką norime daryti su nepageidautino adresato laiškais

A - visiškai ištriname

B - perkeliame į nurodytą katalogą

C- lauke surašome nepageidaujamus el.pašto adresus

Spaudžiame „Išsaugoti“

m js 5

6. Paspausti  „Filtrai“

 

m js 6

 

7. Paspausti  „Taikyti filtrus“

m js 7

Ką daryti, jei gavau laišką su prašymu nurodyti savo prisijungimo duomenis?

Neretai pasitaiko laiškų nuo neva VU el. pašto sistemos administratoriaus, kuriuose prašoma dėl įvairiausių priežasčių nurodyti savo VU el. pašto prisijungimo vardą ir slaptažodį arba kitus asmens duomenis.

 

Tokius laiškus galima iškart trinti.

 

Norime priminti, kad:

  • Laiškai nuo VU el. pašto sistemos administratoriaus visada siunčiami tik iš oficialių VU adresų, t.y su galūne @vu.lt ir atsakymai/paklausimai/pageidavimai turėtų būti siunčiami atitinkamai tik šiais adresais.
  • VU el. paštą administruojančiam personalui nereikia sužinoti Jūsų prisijungimo vardo. Tie darbuotojai, kuriems to reikia darbui, prisijungimo vardą gali sužinoti ir patys.
  • Kadangi slaptažodžiai sistemoje saugomi užšifruoti, jų paprastai negali matyti ir sistemos administratoriai. Dėl šios priežasties beprasmiška klausti ir savo pamiršto slaptažodžio (pamirštam slaptažodžiui pakeisti yra atitinkamos procedūros). Tvarkingam sistemos darbui užtikrinti administratoriai tikrai neprivalo žinoti Jūsų slaptažodžio, todėl jie patys niekada neskambins ir neklaus Jūsų VU el. pašto ar kokio kito slaptažodžio. Slaptažodis reikalingas tik tam, kad el. pašto naudotojas galėtų skaityti ir rašyti laiškus.
  • Jei iškilo rimta problema ir ją galbūt greičiau galėtų padėti išspręsti Jūsų slaptažodžio žinojimas, prašome skambinti oficialiai ITTC tinklalapyje skelbiamais pagalbos telefonais. Tik aiškiai apibūdinus problemą galėsime spręsti, ar tikrai techninės pagabos personalui būtina žinoti Jūsų slaptažodį. El. laiškuose slaptažodžių geriau nesiųsti.
  • Visais atvejais techninės pagalbos personalui tikrai nebūtina žinoti Jūsų asmens kodo, asmens tapatybės kortelės (paso) numerio ir tuo labiau bankinių sistemų duomenų.

 

Prašome būti budriems ir nedalinti savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims.

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

Šiame skyrelyje rasite atsakymus į dažniausiai iškylančius klausimus ir pasitaikančių problemų sprendimus.

Prieš rašydami mums, prašome pažiūrėti, ar jūsų klausimas nėra atsakytas žemiau.