Ką daryti, jei gavau laišką su prašymu nurodyti savo prisijungimo duomenis?

Atnaujinta: 2012-06-26

Neretai pasitaiko laiškų nuo neva VU el. pašto sistemos administratoriaus, kuriuose prašoma dėl įvairiausių priežasčių nurodyti savo VU el. pašto prisijungimo vardą ir slaptažodį arba kitus asmens duomenis.

 

Tokius laiškus galima iškart trinti.

 

Norime priminti, kad:

  • Laiškai nuo VU el. pašto sistemos administratoriaus visada siunčiami tik iš oficialių VU adresų, t.y su galūne @vu.lt ir atsakymai/paklausimai/pageidavimai turėtų būti siunčiami atitinkamai tik šiais adresais.
  • VU el. paštą administruojančiam personalui nereikia sužinoti Jūsų prisijungimo vardo. Tie darbuotojai, kuriems to reikia darbui, prisijungimo vardą gali sužinoti ir patys.
  • Kadangi slaptažodžiai sistemoje saugomi užšifruoti, jų paprastai negali matyti ir sistemos administratoriai. Dėl šios priežasties beprasmiška klausti ir savo pamiršto slaptažodžio (pamirštam slaptažodžiui pakeisti yra atitinkamos procedūros). Tvarkingam sistemos darbui užtikrinti administratoriai tikrai neprivalo žinoti Jūsų slaptažodžio, todėl jie patys niekada neskambins ir neklaus Jūsų VU el. pašto ar kokio kito slaptažodžio. Slaptažodis reikalingas tik tam, kad el. pašto naudotojas galėtų skaityti ir rašyti laiškus.
  • Jei iškilo rimta problema ir ją galbūt greičiau galėtų padėti išspręsti Jūsų slaptažodžio žinojimas, prašome skambinti oficialiai ITTC tinklalapyje skelbiamais pagalbos telefonais. Tik aiškiai apibūdinus problemą galėsime spręsti, ar tikrai techninės pagabos personalui būtina žinoti Jūsų slaptažodį. El. laiškuose slaptažodžių geriau nesiųsti.
  • Visais atvejais techninės pagalbos personalui tikrai nebūtina žinoti Jūsų asmens kodo, asmens tapatybės kortelės (paso) numerio ir tuo labiau bankinių sistemų duomenų.

 

Prašome būti budriems ir nedalinti savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims.