Kodėl studentui yra užblokuotas laiškų siuntimas į el. pašto konferenciją (Mailman el. konferencijos administravimo tinklalapyje atsirado varnelė ties punktu "nesiųsti laiškų") ?

Atnaujinta: 2012-06-26

Mailman el. konferencijų sistema automatiškai blokuoja adresus, jei:

  1. į juos laiškai buvo nesėkmingai bandomi išsiųsti daugiau negu 5 kartus
  2. nepristatyti laiškai grįžta per paskutinias 7 dienas.

Dažnai užsiblokuoja adresai su galūnėmis @one.lt, @delfi.lt, @mail.ru. Taip atsitinka dėl to, kad šie interneto paslaugų tiekėjai taiko griežtus apribojimus laiško gavėjų skaičiui arba INBOX dydžiui. Dėl to traukti į el. pašto konferencijas tokius adresus nerekomenduojama.

Jei pastebejote, kad užblokuoti universitetiniai el. pašto adresai, tikriausiai toks el. pašto adresas yra panaikintas (pvz., studentas yra išbrauktas iš studentų sąrašų), tuomet jo el. pašto adresą reikia išbraukti ir iš el. pašto konferencijos.